| Сравнете цените Sign Up Поръчки 
 

Поддръжка 24/7/365

Отдел за поддръжка на клиенти

Уеб хостинг плановете се обслужват от отделите за поддръжка на клиенти 24х7х365. Можете да се свържетете със служителите ни чрез електронна поща, по телефон (в работните часове) или през онлайн чат, както и през интегрираната в уеб хостинг контролния панел тикет система. Стандартното време за отговор е до 1 час, но обикновено получавате съдействие в рамките на 20 минути.

 

Проверка на Статуса

Lonex Хостинг Отдел

На properstatus.com можете да проверите статуса на вашия сървър и да разберете кога даден проблем се очаква да бъде разрешен. Решените въпроси са оцветени в бяло, актуалните - в червено и бъдещите корекции - в зелено.



 


Възможности по контролния панел

Помощ

Научете се как да работите с контролния панел, като използвате бутона "Помощ", намиращ се в текущата секция на панела. Пред вас ще се появи списък с уроци.

 
Видео уроци

Видео уроци.
Разполагаме с голяма колекция от видео уроци, които ще ви помогнат за бързо усвояване на работата с контролния панел.

 
F.A.Q.

F.A.Q.
В буквален превод означава Често Задавани Въпроси. Тази база от данни често се допълва.

 
Тикет система

Тикет система.
Ако Помощния Център не ви е помогнал, може да използвате тикет. Ще ви отговорим в рамките на един час.

 

Допълнителни възможности за поддръжка

ПРЕЗ НАШИЯ САЙТ
За да се свръжете с нас, можете да използвате и формата за контакти.

ПО ТЕЛЕФОН:

БЕЗПЛАТЕН телефон за територията на САЩ: +1-855-211-0932
Международен телефон: +1-773-305-5641
Tелефон за територията на Великобритания: +44-12-2580-8659
Телефон за територията на Австралия: +61-2-6108-4354

Работно време на телефонните центрове:
От понеделник до петък:
10.00 AM - 12.00 AM GMT/UK
05.00 AM - 07.00 PM EST/USA

БЕЛЕЖКА: Ако се нуждаете от техническа помощ, моля отворете предварително тикет през Контролния Панел. Това ще спомогне за по-добро качество на услугата.

ЧАТ
Операторите ни са готови да ви помогнат по всякакъв начин. (без технически проблеми и въпроси)

БЕЛЕЖКА: Ако се нуждаете от техническа помощ, моля отворете предварително тикет през Контролния Панел. Това ще спомогне за подобряване качеството на услугата.

Център за обслужване на клиентиТЕЛЕФОННИ ЛИНИИ:
+1-855-211-0932 (БЕЗПЛАТЕН)
+1-773-305-5641
+44-12-2580-8659
+61-2-6108-4354
ВАЖНО: Моля, кажете нашето ID: 80776

ТЕЛЕФОНИТЕ СА АКТИВНИ:
Понеделник до Петък
10.00 AM - 12.00 AM GMT/UK
05.00 AM - 07.00 PM EST/USA
Свържете се с нас