Категории

Lonex.bg Политика за Проверка на Поръчките

Този документ съдържа всички детайли, свързани с политиката за проверка на поръчките. Главната му цел е да ви запознае с нашата политика по отношение на интернет измамите. Всяка нова поръчка подлежи на стриктна проверка и контрол, също така се проверяват данните за плащания на всеки нов клиент.

Как точно се провежда процедурата за проверка?

Стъпка 1. Поръчвате хостинг акаунт през онлайн формуляра за поръчки. Следва парична транзакция чрез избрания от вас метод за плащане.

NB: Ако сте опитали да платите за дадена хостинг услуга, но по някаква причина плащането не е минало успешно, ще получите еднократен имейл от Отдел Продажби с информация за поръчаната услуга и необходимите стъпки, които трябва да предприемете, за да завършите плащането.

Стъпка 2. Получаваме email от наш оторизиран търговец (PayPal, WorldPay, 2CheckOut), уведомяващ за транзакцията.

Стъпка 3. Процедурата за проверка стартира в рамките на един час след получаването на email съобщението (в почивните дни този срок може да бъде по-дълъг).

Стъпка 4. Служител от Отдел Продажби проверява местоположението на вашия IP адрес с адресa, на който сте заявили, че искате да получавате фактурите, както и с информацията за местонахождение, зададена в хостинг акаунта.

Стъпка 5. Финалното потвърждение за поръчката се прави по телефон. Служител на Lonex ще се свърже с клиента, направил поръчката, в удобно за него време. Ако не успеем да се свържем с вас, ще ви бъде изпратено съобщение по email, с молба да ни предоставите актуален телефонен номер, на който ще можем да се свържем с вас. Ако в период от 48 часа не успеем да се свържем с определен клиент, плащането се отменя и акаунтът се блокира.

ВАЖНО: Всички плащания през PayPal пристигат до Lonex със статус ‘Authorized’ (Упълнoмощен), но средствата не се прехвърлят в нашата сметка. В период от 48 часа, стaтусът ‘Authorized’ трябва да бъде променен на ‘Capture’ (ако плащането бъде одобрено) или ‘Void’ (ако не успеем да потвърдим поръчката и следователно плащането). Средствата ще постъпят в нашата сметка само и единствено, когато статусът на поръчката е ‘Capture’. Веднага след като регистрирате поръчка в нашата мрежа, получавате съобщение от PayPal, че поръчката ви е със статус ‘Authorized’. Когато потвърдите поръчката, получавате второ съобщение с информация, че поръчката е със статус ‘Capture’. Получавайки две съобщение НЕ означава, че ще бъдете таксувани два пъти.

Не поемаме отговорност, в случай че по време на верификационния процес, домейнът избран от вас бъде регистриран от друг потребител, тъй като финализираме регистрация на домейн имена само след като плащането е потвърдено. В този случай можете да регистрирате друг(и) домейн(и).